14 Ocak 2011 Cuma

TEK TEL

soğuktu. saçımdaki bir tel enseme batıyor fakat ne kadar kontrol etsemde o tek teli bulamıyordum. batıyordu. 
rahatsızlık veriyordu. bunun etkisi bir yana dursun elleriminde soğuktan üşümüş olması enseme her değdiğinde daha
huzursuz bir ambians yaratıyordu. bu kadar çileye rağmen dikkatimin yüzde yirmisi bu duruma odaklıydı. geriye kalan
yüzde seksen ise on dakika önce anlık ileti paylaştığım, okul da gün içinde tanıştığım ve birbirimize msn adreslerimizi
 veriştiğimiz güzel gibi olan kızdaydı. evet çokda güzel değildi. zaten bende yakışıklı değildim. ama o yine biraz güzeldi.
neyse önemli olan ruhu arkadaş önce içi güzel olacak insanın klişesi eşliğinde arıyordum yine mutluluğu.


15 dakika olmuş fakat hala cevap gelmemişti. acaba yanlış bi şekildemi sormuştum hatırını diye düşünerek
 yazdıklarıma
 tekrar bir göz attım. gayet seviyeli ve üstruplu bir " naber :P" di. gerçi ":P" biraz erken olmuştu galiba. ve ya
 yersiz...
bu ifadenin arkasında ne kadar eğlenceli, esprili, sıcak canlı kanlı bir insan olduğumu belirtmek istemiştim aslında.
ama anlatamamışmıydım. yada bir msn ifadesinden bu kadar şey beklemek yanlışmıydı. tek bir ifadeye kapsamlı bir 
içerik
yüklemek pintilikmiydi. ben bu uçsuz bucaksık düşüncelere dalmışken tek tel hala ensemi delmeye çalışıyordu. çoktan pes etmiştim.
sıkılınca bırakır diye önemsemez bi tavır sergiledim tek tele.


20 dakika olmuştuki "bayan tepe göz ileti yazıyor..." yazısı gözüme çarptı. heycanlanmıştım. yazı bi 10 saniye
 göründükten sonra kayboldu.
ortada hala bir ileti yoktu.bayan tepe göz ne yapmaya çalışıyordu. ya şuanda konuşmak istediği biri değildim. yada 
benden hoşlanıyordu.
evet benden hoşlanıyordu. bu yüzden ne yazması gerektiğini bilemiyor. yazdıklarından emin olamayıp geri siliyordu.
"aah tepe gözüm ahh" diyerek ve nefesimi burnumdan fıh fıh diye aralıklı çıkararak güldüm. kendime büyük bir güven
 gelmişti.
beni seviyordu. ben onu çokda sevmiyordum. ama o beni seviyordu. bu ayrıca beni kıskanması demekti. kıskançlık
 birçok destansı aşkı bitirmiş
olmasına rağmen birçoğunuda güçlendirir, sağlam temellere oturtur. tepe göz karşısında tilkiden kurnaz bir kazanova
 olduğunu unutmuş olmalıydı.
birden fazla kız tarafından istenilen hoşlanılan bir erkek olduğumu ona belirticek birşeyler yazmalıydım. bu onu
 kıskandırıcak, bana olan sevgisinin
ve arzusunun  güçlenmesini sağlayacaktı. çok da düşünmeden "kusura bakma başka bişe yazamadım eski sevgililerim
 sürekli yazı duruyo :S:S" yazarak iletimi yolladım.
pencereyi simge durumuna küçülterek hemen messenger"ın ana sayfasında "hızlı bir ileti paylaşın" yazısının bulunduğu
 kısma tıklayarak "üffff:S" yazdım.
ve yeniden bayan tepe gözün penceresini açtım. avatarındaki fotoğrafının üzerinde bir beyazlık vardı. 


saçımın tek teli yine enseme batıyordu. 
ellerimse resmen donuyordu.
çok soğuktu...
bayan tepe göz çevrim dışı olmuştu...
bence internet bi kesilmiştir on dakkaya gelir diye düşündüm.
yirmi dakika olmuştu.
gelmemişti...
tek tel son hamlesini yapmadan buz kadar soğuk parmaklarımı saçıma daldırarak 10-15 tane tel kopardım ve "yeter mına
koyim yeter" diye feryatta bulundum.


başarmıştım...
tek telden kurtulmuştum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder